måndag 22 juni 2009

Inskrivning...

var det dags för idag, med många många frågor om min hälsa... Då vi har diabetes, astma, blodproppar mm i min släkt är det ett mirakel att jag lever ;0) Nä, men skämt åsido, allt såg bra ut, järnvärde, äggvita, blodtryck mm, frisk som en nötkärna är jag! Och så har vi anmält oss till föräldragrupp, nu känns det som på riktigt! Jag ska även göra ett tidigt glukostest, är ju liten sockerråtta, så det var lika bra att kolla det direkt ;0)

Om en vecka ca är det även dags för KUB-test, lite nervös. Allting hamnar ju på sin kant när man fått kämpa lite mer & vi har sagt att oavsett resultat kommer vi inte göra fosterdiagnostik eller abort. Men vi hoppas självklart slippa dessa val!

Nedan kommer ett litet rosa kort med en sommarskrudad Magnolia & vad är mer passande idag när den svenska sommaren gjort sitt intåg? I eftermiddags var det 22 grader & sol, mumma! Jag njöt lite extra av jordgubbarna till fikan då!

Har också lite nya hänglamotiv som tittar på mig, hoppas få ett färgläggingsryck i dagarna eller till helgen, kanske?


Till slut vill jag även ägna en tanke åt en f d arbetskamrat som hastigt gått bort i cancer. Livet är så orättvist ibland & saker kan förändras snabbt. Skickar därför en kram till Nangijala, sov gott, vännen. Och till er andra, var rädda om varandra och glöm inte att stanna upp ibland, för visst handlar livet om familj & vänner?

1 kommentar: