tisdag 23 februari 2010

En kort påhälsning...

blir det ikväll, har massor att göra & liten tid att göra det på... Nellie har nämligen upptäckt mig på riktigt & förutom att följa mig med blicken när hon sitter i babysittern så har hon bestämt sig för att umgås hela tiden! Tokvägrar att ligga i vagn eller vagga, vaknar 2 minuter efter jag lagt henne & så har vi hållit på ett tag nu... Så jag har inte kunnat göra något annat på hela dagen, därför blir det intensivt nu på kvällen! Men ett kort kan jag ju bjuda på ;0)

Shabby chic all the way! Med fjädrar, rosor & fjärilar blir det så ;0)
Tyvärr flöt stämpelfärgen ut när jag sprayade med glitter mist, olycksfall i arbetet så att säga...
Men så kan det gå ibland!

Närbild på Magnolia-flickan, stämplad på 300 g akvarellpapper

Nu ska jag fortsätta med mina ting, lite Tradera, bankärenden, stämplande osv, ciao så länge!

1 kommentar:

Lisa sa...

Härligt kort i sköna färger :o)