lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen & Nellie 4 v!

Ja, idag börjar melodifestivalen & jag har faktiskt inte den blekaste aning vilka artister som ska vara med? Hm, får nu in på Aftonbladet & uppdatera mig, kul ska det bli i alla fall! Några kompisar kommer över & de har lovat att vara melodifestivalfina i glitter & glamour, själv är jag tacksam om jag inte har massor intorkat kräk på kläderna, hi hi.

Och då kommer vi ju automatiskt över på vår lilla söta dotter, idag är det hela 4 veckor sen hon tittade ut, obehagligt snabbt går tiden! Och så mycket som händer, hennes senaste tilltag är att åla sig från sin huvudkudde i vår säng, till min, hon vill ligga nära & sova, mitt hjärta smälter! Vi har även börjat komma in i en behaglig lunk & har en väldigt snäll dotter ;0) Lilla damen ammar vid 22-23, sover sen till 05, ammas & sover därefter till 08-09, definitivt pappas sovvanor! Amningen går också bättre & nu är det nästan exakt 3 timmar mellan, slår på högst 10 minuter och jag undrar om hon inte kan klockan redan?! Vi vet ju att allt kan ändras imorgon men vi passar på att njuta av varenda sekund ;0)

Igår var vi & hälsade på bådas arbetsplatser & Nellie sov givetvis sig igenom båda besöken. Jag slank även in på Lindex & därefter skulle jag till Stämpelgården & hämta ut de söta Valentin-stämplar som jag beställt, bara för att upptäcka att mitt bankkort lagt ned, suck X 5... Tog en rövare & körde bort dit ändå & frågade om jag kunde betala över bankgiro när jag kom hem & det gick super, tur man är stammis & att de är så snälla, annars hade min helg varit förstörd... Så handikappad man blir när bankkortet inte fungerar... Idag ska det beställas ett nytt, pronto!

I väntan på att Valentin-stämplarna ska färgläggas & bli kort kommer här en liten flicka med glitter & glamour ;0)

Papper MME, Sassafras, swirls Prima & rosor från Stämpelgården, jag köpte högvis ;0)

Lite glitterdetaljer!

Fjäril Panduro, löv är från en stans från Stämpelgården, swirls Prima.

Det var allt från Svedala, nu ska jag städa så det blir fint ikväll, Nellie ska badas & kläs & mat ska lagas, hm bråda dagen ;0) Imorgon blir det brunch & sen söndagsmiddag med svärföräldrarna! Full helg med andra ord, men jag kan ju "vila ut" på måndag, he he. Ha en mysig lördag, kram!

Inga kommentarer: