tisdag 7 juni 2011

Loppis & bloggar ;0)

På söndag ska jag stå på barnloppis i Svedala, närmare bestämt på Erlandsdal! Vi är 11 säljare som kommer att stå, titta gärna förbi! Mellan kl.10-13 är "kalaset" & vägbeskrivning hittar ni på Hitta.se! Så ikväll ska jag tokrensa bland Nellies kläder, för även om vi får en liten plutt till i framtiden, flicka, född samma årstid osv är det ändå kläder som vi inte kommer att använda! Därför är det bättre om de "flyttar hem" till någon annan ;0) Och de kära slantarna som vi inbringar går till Nellies höstgarderob!

Häromkvällen satt jag & bloggade runt på lite andra bloggar är bara kortbloggar & hittade bl a Stadshimmel där Anna pysslar ljuvligt, fotograferar ljuvligt & skriver bitterljuvt, titta gärna in, rekommenderar verkligen ett besök ;0) Bl a finns det mönster till nedanstående sötnosar:
Sötaste lilla kärleksmonstret ;0)

Jag hittade även en bok där man
stickar istället för virkar små sötnosar!
Boken heter "The big book of knitted monsters"
av Rebecca Danger, visst är de charmiga ;0)
Som jag berättade för en väninna är jag helt slut efter långhelgen... Haft det så mysigt, träffat folk varje kväll, fixat i trädgården, varit i stan, i Båstad, på stranden osv! Men behöver vila upp mig nu, ha ha ;0) Ikväll ska det tränas, najs! Första gången efter lunginflammationen, var & köpte årskort idag, 4600 kr för ett år, i lilla Svedala. Men vad ska man göra när man inte vill träna med F&S i en gympalokal?! Men nu har jag åtminstone ingen ursäkt att inte träna ;0)

1 kommentar:

Anna sa...

Åh vilka fina ord, tack så hemskt mycket!

Kram,
Anna