torsdag 23 juni 2011

Midsommar-mums ;0)

Jag satt & funderade på vad midsommar innebär? Men egentligen kan jag bara svara "trevligt sällskap & god mat" & kanske lite lekar? Lite som nyår, fast varmare (förhoppningsvis) & ljusare?! Och givetvis supermysigt! Nu håller vi bara tummarna för fint väder ;0) Och med kortet nedan vill jag önska alla En trevlig midsommar!

En liten Magnolia-flicka med vattenkanna! Jag har tagit fasta
på de klassiska Midsommar-färgerna d v s från prästkrage, blåklint
& vackra vallmon ;0)

Målad i kallblå & vit ;0)

Textstämpel från Magnolia ;0)

Och den vackra "blomsterkransen" kring flickan. Och ja, givetvis
har jag beställt en ljuvlig krans från blomsteraffären, i vitt & blått!
Till mig själv... Nellie får ha en fin filtkrans från Oscar & Ellen, de
få sekunder den sitter kvar ;0)

Inga kommentarer: