onsdag 22 februari 2012

Det ljusnar...

... på många fronter just nu! Först & främst ser jag ljuset i tunnenln när det gäller min yrsel, var superdålig igår men idag är det betydligt bättre, jag har tom varit & handlat! På jobb är det fortfarande tufft, behöver vila ibland men har superarbetskamrater som hjälper mig med allt möjligt ;0)

För det andra är det ju dygnet som bjuder på mer ljus, både när jag kör till & från jobb, härligt! Nu känner man en längtan till våren med alla vackra blommor, ljumma vindar & torr asfalt (minns ni när man gick ut på skolgården & hoppa hage)!

På kortfronten är det också ganska ljust & i förrgår skickade jag in ett kort som ska vara med i Magnolias tävling, vi får väl se om jag har tur ;0)

Dagens kort har inte en stämpel i sikte utan figurerna är köpta på Michaels för en minimal summa. Med lite rörliga gon blev de extra söta!







Nu ska jag fortsätta wordfeuda, detta evinnerliga spel som jag inte kan släppa!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej!
Vi stod på samma scraploppis idag och när loppisen nästan var slut erbjöd du mig att köpa alla dina 15x15 papper till ett bra pris. Har funderat och skulle nog vilja slå till så här i efterhand. Står erbjudandet fortfarande kvar?

Mvh Emma - emma65@live.se