lördag 11 februari 2012

Lite glada kulörer!

När jag var i USA var vi på Michael´s en av dagarna. Inget supersortiment när det gäller scrapbooking men där är mycket och framför allt mycket stickers! Jag hittade en hel bunt med superfina som jag int ekunde motstå & en kväll denna veckan kreerades det ordentligt! Så här kommer lite karamellkort i glada färger:














I veckan som har gått har det inte hänt särskilt mycket, jetlagen har varit ganska snäll & jag har lagt mig vid 00-01 & sovit hela natten. Den största svackan har varit vid 17-18 då det är morgon för mig. Så det har förekommit en del powernaps ;0)

Jag har satt upp ytterligare en hylla i mitt pysselrum & städat igenom ordentligt. Än en gång blev det mycket mums till Scraploppisen i Trelleborg den 26:e, förstår hur man kan ha så mycket att sälja?! Hoppas att jag blir av med mycket, ska nog köra en happy hour i mitt stånd ;0)

Nu ska vi förbereda inför middag med fina vänner ikväll, hela ovanvåningen städade jag igår & nu är det bara det sista nere. Imorgon blir det playdejt med arbetskamrater och deras barn & middag med mina föräldrar på kvällen! Myshelg ;0)

Ha det bäst allihopa ;0)

Inga kommentarer: