onsdag 15 februari 2012

Kalaskras & loppisdags!

Nu närmar sig Mars med stormsteg & med den hela släktens födelsedagar, vi har 8 födelsedagar på 6 veckor & jag kan säga som så att umgänget med vänner går på sparlåga denna tid på året ;0) Detta år krockar inte mindre än 5 födelsedagar på 5 dagar så det får nog bli någon form av sammanslagningar om inte planeringen ska krasa ;0)

Men innan dess händer det en hel del; inte minst Scraploppisen i Trelleborg, vi ses väl där? Läs mer på Systrarna Gretas scraploppis ;0) Jag har samlat ihop mycket fint!

Till dagens kort som är med i Just Magnolia som har en utmaning "pink, pearls & lace"! Och här kommer mitt bidrag:








Nu ska jag snart hämta vår lilla sessa & imorgon bär det av till jobb efter ett par dagar hemma. Hade problem med yrsel i USA & trodde det var jetlag men det har blivit värre & på fredag ska de kolla mitt blodtryck för att utesluta det. Jag är ganska övertygad om att det är stress, men vi får se vad de säger.

Och så konstaterar jag att det blir antingen Helsingborg eller Göteborg scrapmässa, får se hur antalet utställare utvecklas. Ganska osugen på att offra en hel lördag i Göteborg?

1 kommentar:

Anna sa...

Vilket fint kort du har gjort! Det är jobbigt när alla födelsedagar hopar sig. Vi har det så på hösten. Då gäller det att vara lite förberedd..

Ha en trevlig helg!