fredag 3 februari 2012

Snart hemfärd!

Jag börjar så smått räkna ner timmarna till hemfärd, vi åker från LAX i eftermiddag via London till Kastrup. Ska bli skönt att komma hem, jag är ju en hemmamuffins. Har älskat veckan här men saknar min fina familj, katterna och mitt hus ;)Mässan har varit fantastisk & jag ser fram emot att visa massa bilder för er när jag kommer hem! Igår var vi på South coast plaza för att shoppa på vår lediga dag. Liksom allt annat här i USA är det så klart jättestort. Ganska exklusivt med alla dyra klädmärken men också en del med mer normala priser. Jag handlade på American eagle, Victorias secret, Macy's och Forever21, blev ganska lite shopping, de har rätt tantigt mode i många butiker! Natten var sämst av alla, jetlag är sådär kul men nu är det hemfärd som gäller, hörs snart igen!

Inga kommentarer: