lördag 3 november 2012

Frostnupna julkort...

...är det dags för idag. Jag har ca 40 målande stämpelmotiv som ligger & tittar på mig och noll lediga sekunder att göra dem på. Av någon anledning har jag slutat göra kort på kvällarna, kanske av rädsla att vår sessa (som har rummet brevid) vaknar, kanske för att jag är för trött. Men suget finns där så hoppas snart på lite tid, och mod att sätta mig ;0) Tills dess får ni hålla till godo med fjolårets kollektion, naggande god den med!
 
 
 













I helgen är det ganska lugnt, idag ska jag till min nagelbyggare & sedan är det tomt på schemat. Imorgon är det dags för playdejt med några fd arb.kamrater & deras söta barn, eftermiddagen går i fotbollens tecken (Allsvenskan ni vet).

Livet i övrigt knagglar på med skrivuppgifter (härnäst ett reportage), hämtning & lämning på dagis, middag, ja ni vet, karusellen den eviga. Har haft lite stressåterfall så måste lugna mig lite igen.
I synnerhet har yrseln & blurret kommit tillbaka. Så det är bara att lyda & avboka. I veckan som kommer har jag lyckats boka upp mig tre kvällar, hm, inte bra. Att man inte lär sig?!

Inga kommentarer: