onsdag 28 november 2012

Julkort & IVF del... ähum 3?

Äntligen har jag fixat till lite på datorn så här kommer lite NY julkortsinspiration!
 
 
Lite hemligt inlagt har jag gjort ett julkort med fokus på Bröstcancer. Skulle varit med i en tävling men nu bidde det inte så! ;0)
 
Blandade papper från bl a Tilda & några äldre som jag inte vet namnet på...

Årets kollektion Magnolia kommer denna lilla flicka från!



Sitter just nu & ska börja fila på lite julklappar, har ni kommit på vad ni önskar er? Inte helt lätt eller hur? Min lista ser ut så här:


Canon EOS 600D

Dubbelbäddset ekologiskt,  detta från Af Swedala! Ljuvlig men svindyr...

Brödlåda  Wesco Grandy röd, även denna på tok för dyr...
Usch, bara dyra julklappar i år... Skäms lite. Men vad ska man göra? Önskar mig även ett par saker till som presentkort på Triangelns kurbad, Åhléns & Lindex samt ngn CD. Den största önskan är dock ett syskon till Nellie men den kan ju ingen ge oss, den får vi vackert sörja för själva hi hi ;0)

Och apropå det så har denna IVF gått mycket bättre & vi är så lyckliga!! Fick en liten fyrcelling tillbaka samt ev ett par till frysen. Så nu återstår veckor av "ruvande" & känningar. Men oavsett är vi jätteglada, det funkar, det är inte fler fel på oss & jag svarar finfint på behandlingen! Håll tummar & tår för oss! Men jag undanber mig frågor om när det är dags att ta grav.test, den biten vill vi ha för oss själva ;0)

Natti natti där ute, nu ska jag "sträckläsa" några sidor ur "Drakarnas dans, 5:e boken i Sagan om is & eld. Spännande!

Inga kommentarer: