tisdag 4 december 2012

Livet lunkar på...

Hej allihopa!
 
Hoppas allt är bra med er? Här lunkar det på i stilla mak. Just nu med fokus på att göra julfint i hemmet, baka lussebullar, läsa MASSA inredningstidningar med julmums & mysa med familjen. Lagom takt med andra ord!
 
I söndags firade jag & finaste maken 1-årig bröllopsdag, det har verkligen gått fort! Vi valde att tillbringa dagen med strosande i Köpenhamn, äta gott & titta lite i affärer. Handlade någon julklapp till Nellie & lite julsaker, annars var det väldigt lugnt. Dottern tillbringade dagen hos mormor med att baka pepparkakor, så alla nöjda & glada ;0)
 
Just nu inne i en bokmalsperiod & läser nu femte boken i "Sagan om is och eld"; Drakarnas dans. Lika bra som de andra och med facila 1100 sidor lär jag ha lite att göra.
 
I skolan presenteras idag sista delkursen som består av eget arbete. Vet inte riktigt hur mitt projekt ska se ut men har ett par olika tankar att arbeta på!
 
Idag visar jag två tags med äldre Hänglar på. Hoppas de faller i smaken ;0)
 
Gjorda i kartong med papper från Magnolia & Panduro. Kantstans MS, band Panduro.







Nu ska jag snart till skolan, ska njuta av snön på vägen, hoppas den ligger kvar! Töade igår kväll men ligger strax under noll nu. Vid denna tiden på året hade jag gärna bott långt norrut, avundas er snödrivorna! Men man får hålla tummarna för en vit december!

2 kommentarer:

Tanja Schurat (vorm. Kortmann) sa...

Great cards .... i love the older hÄnglar so much !!!
xxx
Tanja

Lisa sa...

Härliga tags!
Fint med dessa äldre hänglar stämplar :o)