måndag 10 december 2012

Jul jul strålande jul!

Hej allihopa!
 
Allt bra? Hade ni en trevlig andra advent? Här blev det lite antiklimax med planerad släktglögg som fick ställas in pga snöoväder. Så istället för gäster blev det eftermiddagsvila & lite adventsfika. Men vem råder över vädret? Och jag gillar ju att snön faller ned, hoppas så på en vit jul! 2 v kvar så kanske kanske? Vi får hålla tummarna stenhårt ;0)
 
Jag tänkte bjuda på ett riktigt julkortspotpurri i glada färger, äntligen har kortfabriken öppnat & det har blivit lite gjort. Hoppas det faller i smaken ;0)
 
 
 
Ett riktigt gladkort tycker jag! Magnolia-stämpel & papper från bl a OA, Panduro (som jag designat för dem), & Cosmo cricket. Lite swirls & snöstjärnor från Panduro, egengjorda lussebullar & julkramsstämpel Reprint, vill jag minnas?






Ett lite skirare kort där tanken var vitt i massor. Men fick bryta av med lite rött så det studsar till lite ;0) Magnolia julstämpel & papper, prickig cirkel Tilda, snöstjärna Reprint & knapp från mormors knappskrin.




Och så bryter vi helt med en galen tomte som jag föll för hårt på HGB-mässan ;0) Tror egentligen han var en halloween-filur? Papper OA & Cosmo cricket, washitejp & ett av mina oändligt många Tiny Type ;0)




Idag är det ju måndag & då har vi alltid hemskrivuppgift som ska lämnas in senast kl.18. Idag är det del ett av vårt stora projekt som ska lämnas in. Hela sista delkursen på 7,5 p är eget arbete, jag ska skriva om... Nja, det får ni se sen ;0)

Snön faller fint ner, jag har julskiva & tända ljus, nu ska det skrivas. Ha det gott därute & var rädda om varandra!

1 kommentar:

Lisa sa...

Jättefina julkort Du har gjort!!!

Kramar Lisa