tisdag 18 december 2012

Julkortsorgie!

I någon konstig förnekelse har jag lunkat & tänkt "Mmm, långt till jul" & sen kom jag på, det är ju mindre än en vecka!! Jag har julklappar kvar att fixa, julklappar kvar att slå in, julkort kvar att göra, julkortsmotiv kvar att färglägga! Stressen fick ett ansikte!
 
Då skolan just nu går i ett lite makligare tempo tänkte jag fixa lite här & var MEN så fick jag vabba istället. Tisd, onsd förra veckan & månd, tisd denna veckan. Då blir det liksom inte så mycket gjort. Vi får se vad som hinns med i julkortsverkstaden, resten får jag väl spara till nästa år! Magnolia har redan släppt Valentinstämplar så snart ligger det ett litet gäng sådana & väntar på mig med... Hm, hobby eller hobby?! ;0)
 
Här kommer i alla fall en liten orgie av inte mindre än tre kort! Hoppas de faller i smaken ;0)
 
 
















Nu ska jag & Nellie (som har sin feberfria dag idag) ut på äventyr i byn & posta lite julkort, posta ngt Tradera-paket & hämta ut lite postpaket samt handla mat. I ett grådaskigt, snölöst, sollöst, 4 gradigt Skåne, hm hoppas verkligen på lite snö till jul! :0)

1 kommentar:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Jättefina kort du fått till! Här är en till som inte fattat hur fort det går inför jul.... Blir så trött att jag inte börjar med julkorten tidigare... Samma visa varje år ;-) kram Pillan