onsdag 20 mars 2013

Mums & magsjuka!

Idag blir det lite inredningsmums, den sista butiken i min lilla tipslista. Har ingen aning om den ekologiska statusen hos Lilla Tussilago, men skulle tippa låg? Men ack så fint. Ur magkänsleperspektiv när det gäller tankar om kosumtion & vår lilla planet så känns det heller inte jättebra men vi får se det som ett snyggt avslut på konsumtionen. ;0)
 
Här kommer den i alla fall:
 
Med inredningssaker som definitivt ligger utanför de normala ramarna jämfört med sortimentet hos många andra internetbutiker, tycker jag. Underbara motiv, färger & roliga attribut. Kul med någon som sticker ut lite utanför ramarna!


Och så bjuder jag på ett litet "Krya på dig-kort". Har själv precis åkt på en trevlig magsjuka & legat däckad måndag-onsdag så det är väl passande så här i sjuktider! ;0)



I övrigt händer det inte så mycket. Jag tillbringar rent för mycket tid på Pinterest & Etsy och annars är det skola, plugga & högvis med grupparbeten! Imorgon vankas trevlig tjejmiddag hos en av klasskamraterna & i helgen blir det brunch med f d arbetskamrater, kalas & ev en hantverksmarknad.

Var förresten på Symässan i Malmö i helgen, det var mycket garn, smycken & bara fyra quiltbutiker. Men hittade ändå lite fina tyger, som ska bli till ett litet lapptäckesprojekt..!

Nu ska jag snart bädda ner mig, men först en nattamacka för att komma ikapp med maten! ;0)

Inga kommentarer: