torsdag 24 juli 2008

Hur ljuvligt låter...

inte ordet semester? Kanske inte ordet i sig själv men innehållet? Idag började min semester & dagen gick i sakta mak med frukost i trädgården, katterna fick vara ute & jag fotade lite, sen gjorde jag några kort & läste en bok. Nyss har vi grillat & gått en mysig promenad. Kan det bli bättre?! Och om någon vecka kommer även vårt kök att vara på plats, mumma! Har vi då några andra planer på vår semester? Nä, lite smårenoveringar, någon dag i trädgården, se Winnerbäck på lörd, det är allt jag kan komma på... Men det är ju det semestern handlar om, eller hur? Att ta dagen som den kommer, slippa alla måsten & göra saker man tycker är kul! Så här kommer lite naturbilder från min trädgård idag... Med förhoppning om att ni alla där ute tar det lugnt & varvar ner, inte upp!





1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder, och kortet nedan är underbart!!! Semester är ljuvmusik, bara det att man skulle behöva 10 veckor extra för att göra inget också!!!!!!

//Malin