måndag 28 juli 2008

Köksinstallation!

Ja, nu har det dragit igång, köket ska installeras! Ska bli så himla skönt med ett kök, att ha allt samlat på ett ställe! Kyl/frys står just nu i uthuset vilket visserligen är perfekt när man lunchar ute, hi hi. Vi har förvaring i ett mindre skåp i vardagsrummet, vi diskar på toaletten & äter ute eller i vardagsrummet (men det är bättre än i sovrummet som vi gjorde för 2 v sen!) De 5 överskåpen kommer förhoppningsvis på plats idag? Till vår hjälp (ja, eller tvärtom, vi hjälper honom eller vi tror det?) har vi en nära vän som är snickare/möbeldesigner, http://www.lindsjosnickeri.se Ovärderligt med kontakter, eller hur? Annars går semestern i sakta lunk, såg Lars Winnerbäck i lördags, konserten var lite ojämn, men tog sig på slutet! Vi har även gjort Lilla torg en kväll, jag beställde en alkoholfri drink för det facila priset 76 kr!!! Och jag som trodde att alkoholen var det dyra? (ironi ironi...) Och igår var vi på stranden, provade Falsterbo men efter dryga köer håller jag mig nog hellre till Kämpinge! Dagens kort går givetvis i sommarens tecken, ett av de få kort jag gjort med Magnolias sommarstämplar. Är annars lite trött på stämplar så det kommer lite andra kort också framöver, med bokmärken, chipboards mm. Ha det nu gott i den underbara värmen!

Lite punchinella, stämplar Magnolia, papper Doodlebug & Dreamstreet bl a. Grattis är thickers från AC & så lite jutesnöre & äldre akrylstjärnor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fräsht och fint det blev här på bloggen...!

och kortet är som vanligt superfint!

Anonym sa...

Åh, vilket snyggt kort!
Var har du köpt bokstäverna?

/ Anna