torsdag 3 juli 2008

Kortkavalkad...

kommer här! Ska jag vara ärlig är alla dessa tre kort sådana jag inte är särskilt nöjd med... Svårt att säga varför men ibland fattas det där lilla extra... Så kan det ju vara ibland! Nu ska jag packa, imorgon bitti bär det av till mässa i Frankfurt, so long så länge! Och till er som börjar er semester, gottegrisar, njut nu ordentligt, lägg jobbet på hyllan, bada, sola, pyssla, ät gott, gör inget & koppla av! Det är ingen som tackar en för att man stressar ihjäl sig, så var rädda om er! Må väl!


Hängelstämpel, BG-papper, grönt papper MME, rosor inköpta i Thailand.
WSD-stämpel, vita bokstäver rubons dekorerade med 3D-lack, knappar från Stof & Stil.
Magnolia-stämpel, metallhänge Panduro, fimo-lerahjärta, bomullsband från Stof & Stil.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint som alltid!!!!!!!
Kolla min blogg, jag har en award till dig! kramis
//Malin