tisdag 1 juli 2008

Sommar!!!

Vilket underbart väder! Idag efter jobb tog jag mig en titt i trädgården, har inte varit där på ett tag. Herregud vad det har hänt mycket! Fick in & hämta burkar för vinbärsbuskarna dignade av sin börda, jag fyllde 6 st halvlitersburkar på 4 buskar! Samtidigt mumsade jag i mig hallonen som börjar dyka upp. Jag blir som ett barn, stoppar munnen full, hi hi.
Efter lite ogräsrensning & snabbkoll på morötter, rädisor, potatis & rucola som är på g, studsade jag in i huset & tömde resterande skåp i köket! Vi hinner inte göra så mycket resten av veckan, både jag & sambon ska resa iväg med våra jobb så dagarna försvinner snabbt! Efter en flitig början har jag nu lagt mig tillrätta i soffan & tänkte göra en liten bloggrunda. Tänkte även lägga ut lite på Tradera, för sen jag flyttat ut mitt pysselrum & gått igenom alla saker, inser jag att det är mycket jag inte använder... Massor av tygstuvar, färger, lite scraptillbehör osv... Man samlar & samlar inför de stora projekt som sen varken påbörjas eller avslutas... Så lite Feng Shui får man ju på köpet, hi hi. Ha det gott i mysiga vädret!


Litet kort med glimten i ögat! Stämpel Doodle factory, visst e han söt?
Såg just att Magnolia sommarstämplar kallar på mig hos posten, hm, blir allt en runda dit..!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemma!!!!

kom just innanför dörren, fina kort du lagt ut medans jag varit borta!!!!

Jag har fått Magnolias-somamrpaket, låg och väntade i brevlådan, superfina...

och de nya hänglarna ska köpas, jag lovar!

höres på mail!

//Malin

Anonym sa...

Visst är det ljuvligt med sommar! Ska ner och kolla odlingarna senare tror jag nog (har koloni). tänkte med ditt rensande... bor du i Skåne måste jag tipsa: Det finns bord kvar ;-) http://www.kreativ365.se/2008/06/26/kreativt-loppis-i-lund-den-318-klockan-13-16/