torsdag 20 augusti 2009

Mindre hjärndöd...

är jag idag, sådär trött & lite tyck-synd-om-mig-själv dag, undrar varför det ibland blir så? För allt kan man väl inte skylla på hormoner?! Tror bestämt jag behöver vila lite middag ;0)

Emedan jag klurar på livets besvärligheter kan ni få njuta av lite nya kort, gjorda av filurer från Panduro! Och från en filur till en annan, sambon & jag kollade lite på barnvagn igår, vilket träsk! Miljarder versioner & konstiga ord så idag har jag gogglat lite tester, mycket intressant. Allt är inte solklart, men det lutar kanske åt en Emmaljunga Nitro City, med svängbara framhjul & liggkorg, kommer inte ihåg om det kallas duo eller kombi & jag tror inte ni dör av nyfikenhet om ni inte har just den informationen, hi hi.
Så här ser den ut! Finns även en lite mer gammaldags men den har stela hjul, får se vad det blir...


I alla fall, här kommer korten! Natti natti, säger jag. ;0)

Inga kommentarer: