tisdag 27 maj 2008

Back in town!

Efter att ha tillbringat månd & tisd i Alingsås (charmig stad!) e man nu tillbaka i metropolen Svedala ;0)
Vi åkte tåg dit & hem vilket är lite jobbigt, har nämligen drabbats av tågåksjuka, kan absolut inte åka baklänges för då blir det ännu sämre, tradigt. Så man får väl införskaffa sig åksjuketabletter antar jag?
Jaja, det finns värre krämpor! Nu ska jag nanna kudden men lite kortinspiration kommer här:
Hjärtpapper Maja design, turkost papper MME, jordgubbar & fjärilar Panduro, alfabet Thickers (gud, va mycket jag kunde här då!)

Å andra sidan ringer det inte några klockor här, ska vi säga att det går på ett ut??? Kollar just nu på vädret, 27-28 grader i helgen, yummi!!!

2 kommentarer:

Hjärtat Mitt sa...

Tågåksjuka är inte kul :(
Det tror man ju inte att man ska få, tradigt.
Jättefina kort, som vanligt.

Kram Mari i Marieholm

Anonym sa...

Finfina kort som alltid!
Jag ska ta mig i kragen och göra några kort i helgen, nu är det ju såååååå fint väder att man kanske borde passa på att var ute!
//Malin