söndag 4 maj 2008

Underbart väder

har fått mig att studsa av lycka! Hade ju vår första betongkurs för säsongen igår & allt var super! Strålande solsken & vindstilla, kreativa & positiva människor, massa fint blev gjort! Tyvärr hade jag glömt kameran, ska försöka komma ihåg det till nästa kurs! Saker som gjordes var olika fat, rabarberbladsfat, klot, plattor med avtryck, hjärtan mm! De flesta kände sig dessutom färdiga vid halv två så jag kom iväg till en lysning lite tidigare :0) Då det varit så fint väder har jag inte pysslat så mycket, mest gjort färdigt en del beställningar. I trädgården håller vi just på att göra kökslandet större, istället för att ha ogräsfrämjande stenplattor... Så nu ska vi snart vara självförsörjande, hi hi.
Här kommer i a f två kort som jag gjorde på cropen, helt utan stämplar faktiskt...


Dinousarie från BG & sen bara enfärgade papper, alfabet köpt från Scrapaddicted, knappar BG.
BG-papper, blommor Prima, knapp Stof & Stil, pärlemoknappar Panduro

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vad roligt att ha ett företag med betong och scrapkurser!
Rabarberblad brukar ju bli så fina!

Kram Maud

Anonym sa...

Fint som alltid - funderar också på att göra kort utan stämplar, men nu har jag dåligt med tid känner jag - hinner inget!
Höres snart igen
//Malin