torsdag 22 maj 2008

En massa kort...

håller jag på med för tillfället, fick ett ryck häromkvällen & färglagde 8 motiv, samt 7 igår! Så nu bör det bli något gjort (peppar peppar!) Men det finns mycket annat man vill pyssla med också! Jag ska sy färdigt ett par lapptäckeskuddar som legat & tittat på mig, måla mina ramar (hm, har ni hört den förut?), sy kuddar till trädgårdsmöblerna & så tänkte vi renovera färdigt det vi har, lite lister, måla det sista i hallen & i ett fönster osv! För på söndag ska vi nämligen till IKEA! Vi har ritat färdigt köket & kände helt plötsligt, varför ska vi vänta till semestern?? Så nu ska vi höra hur lång leveranstid det är. Och om allt ser bra ut ska jag flytta ut mitt pysselrum i veckan, det rummet ska nämligen härbärga möblerna från köket samt vardagsrummet (ska slipa båda golven när vi gör vid i köket). Så då kan jag ändå flytta ut dit jag ska ha min lilla hörna i framtiden! För att den ska fungera måste vi köpa lite hyllor, konsoler & en liten bokhylla så det lär bli inhandlat på söndag! Annars gillar jag att:

-solen skiner & det är varmt
-att det är schlager idag (heja Sverige!) o på lördag (HEJA SVERIGE!)
- lön imorgon!
- syrenernas doftande blommor

Här kommer två kort, ha det gott!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Jättefina kort som vanligt, jag kämpar på med idétorka, men jag har lagt ut ett kort till idag och ska försöka få till några fler innan helgen är över!
PS - det finns en award på min blogg till dig!
//Malin

Hjärtat Mitt sa...

Superfina kort.
Bara måste komma på en av dina kurser någon gång.

Kram Mari i Marieholm