måndag 12 maj 2008

Lite gott & blandat!

Jag gör som alla andra bloggare & påpekar lite ödmjukt att det fina vädret har gjort att man inte suttit vid datorn... Så nu gottgör jag med ett extra mumsigt inlägg!
(ironiskt nog är det nu molnigt & regn på g)
Förra veckan hade jag tagit mig vatten över huvudet & fullbokat mig varje dag/kväll så denna veckan ska jag mest sitta på ändan & ta det lugnt, pyssla lite, frossa i såpor & bara njuta :0)
Och så ska jag börja planera vårt kök i datorn så vi kan beställa alla delar, det ryktas om 12 v leveranstid & det börjar bli lite kort med tid om så är fallet! Så nu får man ta sig i kragen... Men jag blir så nervös bara av tanken. En lätt sak är ju skåpen men sen när man ska bestämma alla små tillbehör & saker, vad man ska ha för tillbehör, hjäälp, finns ju så mycket! Dagens I-landsproblem, månne? :0)


Jag hade en massa stora pärlor liggandes så det blev dessa tre armband av det, jag är en typisk armband/örhängesmänniska...
En av de nya hänglarna (snart borde deras nästa paket komma, mumma!), målad med akvarell, papper bl a mme. Knapp & krona från Stol & Stil.
Hängelpojken (visst e han söt?) på lite papper som jag bl a köpte på Scrapeventet, bokstävers från AC.
Och så lite heminredning, här kommer rabarberfatet jag gjorde på betongkursen, ni får ignorera sanden som är kvar, visst blev det fint? Nu ska jag bara bestämma en plats det ska stå på!
Höll på att skriva ljuslyktor men det är det absolut inte, de har inte glas utan plast till "fönster". Så jag har satt en liten hjärtan-på-tråd i den ena. Inköpta på plantagen för 98 & 79 kr, tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var mycket fint här! Låter gott med TV och godis, men jag äter ganska lite godis även om det är jättegott, Tv - jo det gillar jag men jag har ganska dåligt förhållande till Tv så det blir ganska lite av det också!

Erica sa...

åh vilka fina kort du har gjort!! ja, tänk, snart kommer nästa hÄngel-paket, längtar!! din färgläggning är grym!! *beundrar* Rabarberfatet är jättefint, måste testa själv snart då rabarberna är tillräckligt stora för detta. Min mamma gick en betongkurs någon gång för länge sedan så hon får lära mig... ;-) hoppas att hon kommer ihåg hur man gjorde..