fredag 30 maj 2008

Jag gjorde ju...

en himla massa kort igår, inte mindre än 9 st! Omedvetet hade jag delat upp det rättvist, 3 magnolia, 3 hänglar & 3 andra, rätt ska vara rätt, hi hi. Det översta skulle vara med i Scrapaddicteds utmaning, men jag blev inte nöjd med det så det får stanna hemma. Stjärnorna är utstansade med min nyinköpta quick kutz, mycket nöjd! Men vad många verktyg är stora & otympliga, både quick kutz & crop-a-dile Big bite tar sin lilla plats på skrivbordet & med tanke på att jag redan har ett utrymme på 2x2 cm att göra kortet på, blir det ju lite trångt, resten av ytan är dekorationer, pennor, pappersbitar, en bra-att-ha-hög osv... Dagens I-landsproblem ;0)

Mönstrat papper Crate Paper, grattis i brun filt Thickers.
Här ville jag att muren kulle hamna i fokus, så efter lite krafsande i spillbitslådan blev det så här! Blomknapp från Stof & Stil, band BG.
Detta tillägnar jag min sambo som stretar, målar, pysslar & renoverar medan jag: 1.pysslar kort, 2.tittar på TV-såpor, 3.gnäller om hur stökigt det blir när man renoverar, hi hi. Du är guld värd, hjärtat!

1 kommentar:

Hjärtat Mitt sa...

Superfina kort.
Och fortsätt pyssla och titta på Tv. Du gör säkert an massa andra saker oxå, som du inte tänker på!

Kram Mari i Marieholm