torsdag 14 augusti 2008

Avkoppling efter 8 timmars städning...

blir följande:

En liten lista där man bara får svara med ett ord! Lånat den av Nina, hi hi. Här kommer den:

1. Din mobiltelefon? Limesnygg
2. Din (o-)äkta hälft? Drömprins
3. Ditt hår? Tageltjockt
4. Din mamma? Tandsköterska
5. Din pappa? Brysselian
6. Det bästa du vet? Skratta
7. Din dröm inatt? Kulkonstig
8. Din dröm/ditt mål? Vinstgående
9. Rummet du är i? Vardagsrummet
10. Din hobby? Kortmakeri
11. Din skräck? Döden
12. Vill du vara om 6 år? Mamma
13. Var du igår kväll? Glad
14. Vad du inte är? Snål
15. En sak du önskar dig? Soffa
16. Var du växte upp? Skåne
17. Det sista du gjorde? Bloggade
18. Dina kläder? Mysbrallor
19. Din TV? På
20. Ditt/dina husdjur? Katter
21. Din dator? Döende
22. Ditt humör? Varierande
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? Saab
25. Något du inte har på dig? Strumpor
26. Favoritaffär? Scrapaddicted
27. Din sommar? Härlig
28. Älskar någon? Absolut
29. Favoritfärg? Lime
30. När skrattade du senast? Idag
31. När grät du senast? Förrgår

Sen har jag fått en liten award också, från söta Malin (se länklista) :0)
Tack, den studsar direkt tillbaka till dig!


The rules of the award are:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

Jag vill nominera Scrapkatten, Ninas krumelurer, Paradises, Helena K, Nillas kort, Ja jisses & Muffins pyssel, you make my day!

6 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

TACK supersöta du som tänker på mig och ger mig denna fina, GLADAST blev jag!!

Är lite stressad för jag ska gå med vänninan och kolla sex and the city.

Men jag blev så nyfiken på vad du menar för loppis???

Kramen/Gunilla
Använder du MSN?

Anonym sa...

Söta du!! Ännu en award från dig, blir alldeles generad och superglad!! I love your blog to! :-) Håller på att flytta scraprummet till övervåningen så pysslandet ligger minst sagt nere nu (både bokstavligt och bildligt!), hoppas kunna uppdatera min blogg mer till hösten.
TACK åter igen!!
Kram, Erica

Muffin sa...

1000 tack, vad söt du är!!
Kram på dig!

Nina sa...

Kul att läsa lite om dig!! Å du orkade fixa till numreringen också, RESPEKT! hehe! ;)

Tusen tack för den fina awarden - jag blev jätteglad!!

KRAM!

Anonym sa...

Tack tack.... söta du!
//Malin

Anonym sa...

tusen och åter tusen tack för awarden!! *skutt* Å givetvis vill jag ju även tacka för de goa orden inne hos mej!! *glad*
kram Petra