söndag 3 augusti 2008

Känner ni paret...

som har varit på IKEA tre gånger denna veckan??? Först köpa ett skåp för att ersätta ett som gick i sönder, sen köpa lite lådinredning & spotar till belysning, & idag har vi lämnat tillbaka överblivet material & köpt lite andra saker som knoppar, en bokhylla till ovanvåningen (som varit slut i många månader, men idag fanns den!), lite korgar mm. Man tycker att köket var prisvärt men med alla småsaker som lådinredning, spotar osv så flyger snabbt pengarna iväg! På onsd kommer elektrikern & installerar alla spotar, ugn & micro samt spishäll & då kan vi ju faktiskt börja använda köket, hi hi. Bara vattnet som fattas, nu när vi börjat packa upp alla lådor & ska ställa in i skåpen är det frustrerande att fortfarande diska på toaletten, men förhoppningsvis blir även det gjort inom kort! Och apropå kort (långsökt, jag vet...) kommer här lite fägring. Som lovat blir det utan stämplar, istället har jag använt lite söta bokmärken.




1 kommentar:

Anonym sa...

he he he...man kan åka många gånger till Ikea förstår jag...

Hur som helst, vilka fina kort, bokmärken är lite underskattat tycker jag - kanske man ska köpa några, eller leta fram barndomspärmarna, jag samlade ju på dem så jag har ganska många,men det kanske är dumt att "slakta" arken så 25 år senare, när jag aldrig har klippt i dem när jag var barn????

Nu ut med lilltassen igen... Jag är kär i den valpen.

//Malin