tisdag 15 februari 2011

Bättre sent än aldrig?!

Ja, så heter det väl ;0) Så idag bjuder jag på ett Alla hjärtans dag kort!



Rött & rosa är väl passande till temat?!

Magnolia från vårens kollektion!

Lite dekorationer ;0)

Och foambokstäver till texten.
Idag ville inte vår dotter sova middag, så därför blev det en timmes promenad i skitväder! Nog för att solen sken men några minus & tokblåst blev kallt! Så imorgon hoppas jag på bättre utdelning & att slippa blåsa bort ;0) Dessutom med en förkylning i kroppen, då vill man inte ut! Pga förkylningen blev det heller inte någon träning idag men på söndag ska jag på Zumba & på tisdag blir det Bodypump. Imorgon ska jag ju viktväkta så hoppas på bra resultat. De sista 6 veckorna har jag bara gått ner 1,5 kg totalt, så jag får nog rycka upp mig om jag ska nå målvikt innan sommaren..!

Nu ska jag blogga runt lite innan jag ska stress-stämpla upp lite motiv ;0) Ha det gott!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hej och tack för din kommentar och för att du lät mig hitta till din blogg... Helt fantastiskt underbara och välgjorda kort du gör. Ska ta mig tid ngn dag och kika lite mer :)
Krya på dig och ha en lugn och skön vecka!
Kramizar

LillaMinne sa...

Som vanligt jättefint kort! Jag är nyfiken på ditt lapptäcke med... jag har köpt på mig massor med tyg till lillans rum och skulle vilja sy ett lapptäcke, men vet inte hur man kan qvilta ihop det med vadd. Jag ser framför mig hur allt trasslar ihop sig och symaskinen tuggar i sig mina rutor. Brrr... jag ryser av bara tanken.