onsdag 2 februari 2011

Idag är det aj aj aj ;0)

Lite ny träningsvärk är på intågande efter gårdagens tuffa pass. Jag & en kompis tränade Fitnessbox igen men igår var det ordinarie instruktör & hon var minsann en tuff tjej, jag var typ kräkfärdig redan efter uppvärmningen, att springa & göra grodhopp mm har aldrig varit min typ av träning, ha ha. Men boxningsdelen är skitkul & jag gillar att tokköra slut på min stackars kropp! Det är så illa att jag knappt kan sträcka duschen över huvudet eller komma upp för trappan vid hemkomst, men då vet man att det gjort nytta ;0)

Igår hann vi även med ett snabbt besök i en Badbutik så nu har vi valt blandare & kranar till dusch & vask, givetvis de dyraste; Mora Classic... Men de var å andra sidan MYCKET shabby chic ;0) Hittade även en svart pappershållare & en Vipp-liknande sophink (för 300 kr istället för 2000 kr), tjoho! Annars är det så svårt att hitta svarta detaljer, ALLT är krom! Var inne på Byggfabrikens hemsida i Malmö & de har ett jättefint tidsenligt dörrhandtag, i svart! Handdukstork har vi också hittat en tidsenlig, märke Nordhem Ekenäs, även den ack så dyr & dock i krom, men snygg! Vi får se lite vad slutpriset blir, annars får vi ta en billigare version, eller vinna på en trisslott, hi hi.

Lite fina bilder på dottern kommer idag! Nellie vaknar om 10 min & sen ska vi direkt på mammaträff & äta lunch, snacka & låta barnen busa, mys! Ikväll är det Viktväktarna, hoppas på minst 5 hg, är trött på 1-2 hg upp & 1-2 hg ner, hoppas träningen gjort megasusen ;0)



Favorit 1; att gå runt runt runt soffbordet, gärna bli jagad ;0)


Favorit 2; att försöka få fatt i bärbara datorn, inte poppis hos paranteserna!

Favorit 3: att GÅ, till Vovve-stolen, vända, till mamma, vända till
Vovve-stolen, vända, till mamma, ja ni hänger med va? Nu
går det snabbt, hon går gärna genom hela rummet & kan
även resa sig själv om hon ramlar. Nya ord trillar också in som;
Tack, Där och Ja! Och så älskar hon titta på pippiar, precis som kompisarnas
son när vi var på Ölands djurpark! Lejon = pippi, apa = pippi, ha ha.
Nu ska vi packa oss iväg, hej så länge! Och håll tummarna för mig ikväll, jag behöver verkligen det!

Inga kommentarer: