torsdag 10 februari 2011

En spaghetti-version...

... av mig sitter i soffan... Skulle tränat spinning men hade noll lust så jag bytte till bodypump (stryketräning i grupp) & tänkte att det var lugnare..! Ha ha, eller hur? Efter uppvärmningen + 2 låtar var jag som gummitarzan! Boxning är mer mjölksyra men BP är statisk belastning, lika jobbigt vilket som. Jag har bokat BP både på lördag & tisdag, så fortsättning i gummiträsket följer ;0)

Under Nellies vila fortsatte jag mina loppis-förberedelser & sorterade allt utstansat samt en massa vintage-bilder i fina påsar, nu är det inte mycket kvar! Jag ska sortera bland scrap-papperna, journaling & alfabeten, sen är det klart! Och då borde jag ha ro i kroppen att göra lite kort igen ;0)

Nedan kommer lite foton på vår prinsessa & mig, i morgonrock, det ni!


Efter frukosten i helgen hade vi det så här mysigt ;0)
Nu ska jag hoppa ur träningskläderna, duscha & hoppa i pyjamasen! Om jag sen orkar tror jag att jag ska börja sy lite kuddar? Hm, kanske lovar för mycket... Men de säger ju att hoppet är det sista som lämnar människan, ha ha. Hej så länge allihopa!

Inga kommentarer: