lördag 1 november 2008

Happy halloween!

Här kommer årets sista halloween-kort, sen är det slut! För sen börjar ju nedräkningen till jul ;0) Happy halloween önskar hon som gått från en fager influensa till en frodig förkylning, det ska vara gött att leva, eller...?! Så ikväll blir det halloweenfest i soffan med trerätters: näsdukar, alvedon & halstabletter! Och kavaljer? Min kanonförkylda sambo & två mysmuffinskatter ;o)

Ett litet vikkort har jag slagit till med! Stämpel Magnolia, diecut MME, papper bl a Prima, MME & Bazzill PWL, bling-stjärna Glitz, löven är i akryl från? Minns ej...
Här ser du det i "profil"
Och så en närbild på Magnoliahäxan!

Ett lila kort med Magnolia-stämpel, filtvampyrer från Queen & c:o, tagen är en transparent diecut som jag fäst på papper med öljett, papper bl a MME, "strumpbyxebandet" är nyinköpt men minns inte vart...

Lite bling-bling från Glitz fick pryda detta kort. Stämplarna är Magnolia, papper bl a MME, Dreamstreet papers, texten är från Panduro.

Och så ett kort med de oldies halloweenhänglar! Papper MME, band & stickersfågeln RIP köpt på Tradera, boo är i filt från Queen & c:o.

3 kommentarer:

Christine sa...

Härliga kort!! Synd att det redan är över.. Fick mina stämplar i onsdags =(

Anonym sa...

Supermysiga kort som alltid, jag kan inte låta bli att gilla Halloweenkort...

//Malin

Nina sa...

Åh, vilka fina kort!!