torsdag 22 april 2010

Nya familjemedlemmar ;0)

Nej, jag är inte gravid & vi har inte köpt fler husdjur ;0) Men jag kan ju inte låta bli att köpa lite mer fina saker till Nellie, så här kommer lite bilder på nyinflyttade vänner!

Från Franck & Fischer kommer dessa underbara djur, danskt företag som gör ekologiska saker. Finns så mycket fint men de är rätt dyra så får köpa något litet då & då... Men nu har de blivit en liten grupp åtminstone ;0)

Och från ett danskt företag till ett annat. Tokgillar Mailegs sortiment så nu har det flyttat in lite kaniner från dem, är ca 50 cm höga, en av dem har jag köpt beg på Tradera, halva priset då ;0)

Liten närbild!

Och sist men inte minst, en leksak till mig, nämligen en klocka från Greengate som så klart också är danskt, de är ju världsbäst på design ;0)

Nu ska jag fortsätta se Independence day, en klassiker! Har idag varit inne hos grannen & fikat, lagom jobbigt ;0) Och så har jag börjat stämpla upp mina nya stämplar, hoppas få en stund i helgen att göra lite fint, hej så länge! Och tänk, imorgon är det fredag, igen... Hoppsan vad veckorna rinner iväg!

Inga kommentarer: