torsdag 8 april 2010

Senildemens light...

Hade ju bestämt fika med en väninna när sambon påminde att han var ledig idag & att vi skulle till Lund & shoppa kläder till Nellie, ähum, hade jag totalt glömt bort..! Så nu är fikan framflyttad & vi ska göra stan istället! Senildement är bara förnamnet på mitt tillstånd nu för tiden ;0) Är så mycket med Nellie så man glömmer sig själv, hi hi. I alla fall, Nellie har nu stl 62 & har stannat upp lite men vi har nästan inget i stl 68 & även om vi uppskattar alla klädpresenter vill vi köpa lite själv, så klart! Så det är prio 1 idag. Jag vill även ha en ny plånbok, lite nya underkläder & vårskor så hoppas hinna med det också!

Och apropå shopping så verkar Magnolias klubbkit & nya serier på väg så får spara lite pengar till det med ;0) Som jag längtat, det kommer bli många fina kort! Tills dess får ni avnjuta en liten bagare...

Nästan lite höstkänsla, eller? Papper MME m fl, blommor Prima & snöret är floss

Närbild färgläggning...

...och blommorna!

Nu ska jag göra oss färdiga, sambon är och besiktigar ena katten, vars försäkring bara upphört... Och för att teckna en ny måste vi besiktiga henne. Lite nervös är man allt, hon är ju trots allt 8 år, uschimej, hoppas hon lever för evigt!

Inga kommentarer: