fredag 7 maj 2010

BLOGCANDY BLOGCANDY BLOGCANDY!!!

Nu, äntligen har jag lite tid att lägga ut min blogcandy!!! Denna gång är det tre kit med kortmakar/scrapmaterial! Observera att papperna är 6x6 d v s 15x15 cm!

Reglerna som gäller är:

Blogcandyn varar till nästa fredag d v s den avslutas kl.24.00 den 14:e maj. Tills dess kan ni lägga era kommentarer. Men denna gång vill jag att ni, förutom att skriva att ni vill vara med i utlottningen, även skriver lite feedback om bloggen. Vad vill ni se mer av? Något som saknas? Och inte minst, vad tycker ni är toppen? ;0) All konstruktiv kritik uppskattas Dessutom ska ni skriva om blogcandyn på er egen blogg & ni får gärna låna bilderna!

Efter detta lilla regelverk får ni ju kolla in "vinsterna" ;0)





Nu lyckades lillsmurfen vakna, *grrr*, jaja, skriver mer i helgen, ha en mysig fredag, kram!

12 kommentarer:

Helena sa...

Vilket härligt bloggcandy du bjuder på. Det hoppas jag landar i min brevlåda :)
Jag tycker din blogg är härlig att läsa. Den är lätt överskådlig, med bra teckensnitt och med mycket av dina scrapkreationer. Om jag måste anmärka på någonting är det att det ibland kan texten smeta ihop sig för mig då den skrivs med ljusgrå och smälter in i bakgrunden.

Jag har länkat till ditt godis via min bloggs sidebar.
/Helena

Kimmi sa...

Hejsan!

Jag tycker du har en härlig blogg som det är men det skulle vara roligt med ett scrappingtema på bröllop.

Tycker även att din länksamling är super!

Vill självklart vara med och tävla och länkar här: http://lyckotroll.blogspot.com/2010/05/scrapcandy-14-maj.html

trelleborg [@] home.se

Malin sa...

Underbar blogcandy du erbjuder oss scrappare. Du har en inspirerande blogg och jag tycker att du gör fantastiskt fina kort.
Det enda jag kan anmärka på är samma som Puman78; det är inte direkt optimalt med grå text på grå bakgrund.

Malin sa...

Glömde skriva att jag bloggat om din candy i min blogg..

http://cri-kee76.blogspot.com/2010/05/blogcandy-hos-anglahus.html

monica sa...

Gillar din blogg. Den är enkel och ren, kanske litet minus då för det grå mot det grå som de andra också skrev. Gillar blandningen mellan pyssel och vardag!

Renate sa...

Tycker också att din blogg är underbar, med underbara kort och härliga vardagsinlägg. Jag har själv en dotter på 15 månader så det är roligt att se och läsa om andras barn också.
Vill självklart få en chans att vinna nåt utav de underbara paketen!!!

Emma sa...

Hej

Fantastiskt härligt bloggcandy!!! Det måste man ju ta chansen att försöka vinna :)

Jag är ganska så ny på din blogg men jag håller med de föregående kommentatorerna (heter det så???) att grått mot grått är lite svårt att läsa ibland. I övrigt så tycker jag att du skriver väldigt bra och jag gillar blandningen mellan vardag och pyssel. Sen gör du helt otroliga kort!!!

Jag har länkat till bloggcandyn hos mig i sidebaren.

Martina sa...

Hej där!

Jag gillar verkligen din blogg då du bjuder på inte bara scrapping utan övriga livet också. Kul att läsa om. Och din header är jättensygg! Gillar den gråa bakgrunden, färgerna i bilder visar upp sig så bra mot den, men för att säga ngt så tycker jag personligen det är lite jobbigt med färgen du har på texten. Men smaken är som baken! =)

Tummarna upp för din blogg som jag brukar läsa men har varit ack så dålig på att lämna fotspår i.

Kram Martina (som även har länkat i min sidebar om blogcandyn och hoppas på tur)

Jezz79 sa...

Hej! Har just hittat din blogg, och jag tycker den är toppen!! Toksöt dotter och fantastiska kort!!! Jag skulle vilja se/läsa om hur du färglägger stämplarna, du är så duktig.

Hoppas på att vinna ett av de smaskiga paketen! Kram Jessica

Jezz79 sa...

Glömde skriva att jag skrivit om candyn i min blogg!!

Maria /Maskan sa...

Sådana fina paket du lottar ut! Det är jag gärna med och tar en lott på!
Jag får erkänna att jag annars brukar "smyga mig" och inte lämna någon kommentar... Det jag tittar efter är mest dina jättefina kort. Där suger jag i mig en massa inspiration!
Jag läser gärna om inredning och "scraplådor" också ;-). Sen ler jag åt dina söta babybilder...
Om jag skall komma med något förslag på förbättring skulle det vara att öka kontrast på texten i blogginläggen. (Ljusare bakgrund eller mörkare text.) Den ljusgrå färgen du har som bakgrund är annars behaglig för ögat och layouten som helhet är snygg och luftig.
Jag kan tycka att textspalten blir för bred (om man skall kunna se hela huvudet). Är lättare att läsa kortare rader...
Kanske räcker det med att minska storleken på bilden i huvudet? (Max 960 px bred brukar vara lagom). Eller om du har valt en layout som heter "stretch", så kanske det är värt att prova en fast istället?
Nu får du inte ta detta som att vi tycker att bloggen är dålig eller ful (vi är ju här och läser ;-)). Själv har jag mycket att förbättra på min egen blogg... (En dag när jag får tid...) Har i alla fall fått in bilder och länk hit till dig i min blogg :-).

Therese sa...

Hej!
Har alldeles nyligen hittat till din blogg, men har redan hunnit se att du är en jätteduktig kortskapare! Eftersom det är ett av mina stora intressen och ständigt på jakt efter ny inspiration så ser jag gärna mer och fler av dina kort. Sen skulle jag också gärna vilja se mitt namn som en av vinnarna av blogcandyn ;-)
Länkar från min blogg!