söndag 2 maj 2010

Helgen börjar lida mot sitt slut...

& när jag summerar den är det med ett leende på läpparna! Igår var vi i trädgården ett par timmar, lillsmurfen sov sött i sin vagn & vi rensae ogräs, klippte äppelträdet & gräsmattan samt började ta ut möblerna, härligt med frisk luft och att få så mycket gjort ;0) Hoppas vädret blir bra i veckan, då kan jag tänka mig att fortsätta rensa trädgårdslandet! Och samtidigt skörda rabarber & persilja, som växer som ogräs ;0)

Kvällen avslutades med en film "The box" med Cameron Diaz. Hyr den inte, sämsta film jag sett på MYCKET länge... Usch, vad besvikna vi var... Istället såg vi en bit på "Patrioten" med Mel Gibson, mycket bättre! Han har faktiskt gjort ett par riktigt bra filmer, som Braveheart & ovannämnda!

Och idag har vi delat på oss, i eftermiddags åkte jag med min familj på söndagslunch, jättemysigt! Sambon såg fotbollsmatch istället och sen sammanstrålade vi hemma hos hans föräldrar för en mysig söndagskväll! Nu sitter jag & ska försöka e-deklarera men är tydligen inte ensam om att vara ute i sista minuten så kommer inte ens in på sidan... Jaja, vi gör ett nytt försök imorgon! Så det blir läggdags nu istället, jag är en trött spillevink, dottern drog upp oss halv sex imorse ;0)

Ett litet kort blir det idag, med underbara luftballonger i bakgrunden

Lilla dansande Magnolian...

... och luftballnogerna, vissa fästa med häftkuddar & dekorerade med 3D-lack.

Det var allt för mig idag! PS! Missa nu inte blogcandyn i veckan! PS2! Marie, jag ska lägga in min award, bättre sent än aldrig! PS3! Ursäkta att jag är världens sämsta besökare på era bloggar, har aldrig tid för bloggrundor längre, ska ta mig i kragen! Ha det nu bäst, natti natti ;0)

Inga kommentarer: