onsdag 19 maj 2010

Fikor i multum!

Ja, det är det enda jag gör nu för tiden, känns det som! Fikade igår & ska fika idag & ev imorgon! Så många är mammalediga, hinner knappt träffa alla, i-landsproblem, eller hur?! Men det är så himla trevligt att träffas & bara hinna snacka! Igår var jag inne i Malmö vid 12 & träffade en väninna & hennes trevliga väninna, tiden bara rann iväg. Vi hann också med en liten runda i stan, det var ett tag sedan! Visar i ett senare inlägg vad jag köpte, men ni blir kanske inte så chockade om jag säger att det mesta var till Nellie? Förutom en almanacka till mig själv då... Jag var hemma vid 19.00, så det blev en heldag. Det tyckte nog min dotter också för hon har sovit sju timmar i sträck inatt, har aldrig hänt! I gengäld vaknade hon 05 så det blev nog plus minus noll ändå..?!

Idag ska vi träffas i mamma-gruppen & tjejen vi ska till bor några km härifrån så jag tänkte ta på mig promenadskorna & gå dit! Behäver förbränna kanelsnäckan sen igår ;0) Och vädret är ju super, de har lovat 23 grader idag, härligt härligt! Äntligen lite värme, kanske jag kan lägga vinterjackan nu? Den har använts i 8 månader så man kan väl kalla det en prisvärd investering... hi hi.

Nu ska jag fylla i lite i almanackan, är fortfarande som ett skolbarn till hösten, när man får nytt pennskrin, nya block & pennor. Älskar en tom sida man kan klottra på ;0)

Smile!
 

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Å de små är ju SÅ goa nybadade!
Må gott!

Kram Marie