måndag 11 februari 2013

Alla hjärtans dag-kort!

Idag blir det lite gott & blandat här på bloggen. Jag håller fortfarande på att rensa bland mina internetfavoriter & tror att 60-70% i varje genre nu är borta, skönt :0)
 
Vi börjar i alla fall med ett kort, med en av Magnolias söta Valentinstämplar:
 




Och så fortsätter vi med smått & gott i inredningen :0)
 
 
Från Countrystyle

Från Nordljus

Från Fridas gård

Från Louise interiör

Fantastisk bricka från Ofelias hus
 Hm, sjukt trött idag... Låter fjantigt men var iväg i skolan mellan 09 & 16 idag, det var längesedan... Och även om skolan har mindre fysisk närvaro, pluggar man & matas med info konstant. Det är utmattande faktiskt. Denna kursen är dessutom mer grupp- & diskussionsbaserad än den förra.

I övrigt har Nellie snart ätit färdigt sin första penicillinkur & är numera en glad liten tjej igen, de sista veckornas trots & gnäll är som bortsuddat vilket får en att undra hur länge hon egentligen varit sjuk? Jaja, bättre nu åtminstone.

Även jag mår bättre, så bra att jag avverkar mitt sista besök på KBT på måndag. Skönt men lite skrämmande. Fortfarande lite hjärtklappning & blurr när det blir stressigt men händer sällan mer än en gång i veckan. Funderar ändå på hur jag ska klara av en ny arbetsplats i framtiden. Men det brukar lösa sig, vi håller tummarna för att ödet har bra planer för mig.

Nu ska jag snart lägga mig. Imorgon blir det en "plugga hemma-dag", det ser jag fram emot :0)

Kram på er därute!

Inga kommentarer: