onsdag 13 februari 2013

Snart 35!

I helgen påminde pappa mig om att det är mindre än en månad till min födelsedag, tiden går verkligen fort! Tänk att lilla jag ska bli 35 bast, konstigt! Då räknas man till vuxen eller? ;0)
Känner mig som högst 25 fortfarande & det är väl härligt!
 
Jag har i alla fall börjat titta på presentönskningar och hittat lite smått & gott. En del är verkligen dyra, men drömma får man väl? ;0)
 
Detta är även tänkt som lite hjälpmedel till släkten, därför ser det ut som en önskelista.
 

 
 
Massa fint eller hur? Och jag som läser på Högskolan om hur man ska konsumera mindre... Vilket jag verkligen gör, inte minst när jag är student. Faktiskt riktigt skönt att inte ha en jättebudget, man tittar på de saker man har istället, kan jag ändra det jag har, kan jag använda det jag har på ett annat sätt & behöver jag verkligen denna pryl? Man köper det mest nödvändiga, helt enkelt.
 
Men ibland hittar man inte begagnat & mycket jag önskar mig har att göra med ändringen hos oss, att nyttja ekologiskt mer, att äta bättre, att ha bättre material i köket o s v. En varaktig livsstil med medvetna val, helt enkelt! ;0)

Inga kommentarer: