torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!

Idag är det ju Alla hjärtans dag! Så en extra stor kram till alla därute! Idag blir det hämtemat & mysfilm, i övrigt spartanskt. För inte tilltalar nallar & hjärtan mig längre, nä, tid med familjen blir det istället ;0)
 
Har jag gjort fler Valentinkort då? Nej! Andan har inte fallit på. Däremot har det, efter en make-over i hobbyrummet, pysslats lite annat. Här kommer ett smakprov på en Art Journaling-bok jag påbörjat till Nellie, vi får väl se hur mycket man gör inuti, men 4 uppslag är åtminstone klara ;0)
 
Och framsidan passar definitivt till Alla hjärtans dag, för vem äger hjärtat mitt, om inte min dotter!
 
Om ni tycker den är lite suddig är det för att det är en bild snappad av min Iphone :0)
 

Hoppas ni får en mysig dag där ute!

Inga kommentarer: