måndag 14 september 2009

Blir bara en snabb visit...

ikväll, jag har nämligen äntligen fått min förkylning nu, halsont & feber, lite snyggt Bonnie Tyler-hes & det killar mysigt i näsan, så det är nattedags snart ;0) Men jag måste tipsa er om helt underbara, inspirerande kataloger, nämligen Stoff & Stil:s nya höst/julkataloger! Jag fick mina av en snäll arbetskamrat & dök djupt ner i dem direkt ;0) De har massvis med fina tyger men dessutom jättefina symärken med bl a homemade, 100% cotton, Noel, svampar, söta elefanter mm. Tyget nedan tycker jag är så himla fint & det ska bli ett sött påslakansset till lilla pyret ;0)

Visst är det fint? Älskar kombinationen rött-rosa ;0)

Och så ville jag visa ett sött litet träskrin, ett annat märke jag är svag för, nämligen Tilda. Är hon inte ljuvlig, den lilla kaninen?
Nu ska jag muta halsen med varm mjölk med honung, natti natti.

1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Tack för tipset vännen!
Nu gäller det bara att hitta denna katalog någonstans =)
Tilda är jag också ett big fan av.

Läste om din njursten.
Jag hade också njursten under min graviditet och åkte in för njurstensanfall. Dom smärtorna triggade antagligen igång min förlossning en månad för tidigt.
Men det vet man ju inte säkert.
Dock fick jag höra att det är vanligare som gravid att få njurstensanfall.
Johan brukar skämta: "Petra åkte in för njurstensanfall å kissade ut en unge" ;)

När beräknas det lilla knytet komma?
kramisar