lördag 26 september 2009

Pssst...

Ville bara säga att jag lagt till lite nya länkar på underbara stämpel- & scrapbloggar, bl a Papirdilla, Ingvild m fl. Missa inte Ingvild om ni gillar den norska, lite ruffigare stilen, hon är dessutom DT för Prima! Och Pairdillas, fantastiska kreationer! Bibbis dillerier, Ruths kreative side & Trines scrappeverden är tre andra, underbara bloggar jag adderat!

Nu ska jag baka scones till min älskling!

Och förresten, såg ni Skavlan igår? Det gjorde jag & nu är Anna Anka avfärdad som den tomma kålrot hon är! Det måste susa ordentligt mellan öronen, men hon är rik & lycklig så det är bara att gratulera! Och så Jay-Z, smart eftertänksam kille, skönt i rapvärlden, men hur skrattade han egentligen?! Lille plutt ;0)

Over and out från soffan!

Inga kommentarer: