tisdag 16 mars 2010

Just nu sover Nellie...

på amningskudden i mitt knä så passar på att göra ett litet inlägg, man får passa på ;0) Hon är fortfarande sjuk men koksalt, snorsug & alvedon håller det hyfsat i schack så inatt har vi fått sova lite mer, skönt! Jag vågar dock inte gå ut med henne så det vackra vädret får avnjutas på insidan. Får en massa vårkänslor & igår tog jag upp mina pelargoner från källaren, får se vad det blir av dem, men de såg ut att ha överlevt ;0) Knipsade bort allt visset & gav dem vatten, sen får de vila några dagar innan jag planterar om dem. Tog även lite sticklingar som ska planteras, vill ha många Mårbacka!

En annan sak som också är aktuellt under våren är alla högtider, påsk, student, konfirmation, bröllop & dop osv. Tycker det är svårt att hitta papper & stämplar att använda till detta men nu har jag gjort lite kort ändå. Var köper ni andra era högtidsstämplar?

Studentkort med Magnolia-stämpel, men vad har man till killar?
Vill ju inte ha buttiga figurer när man är 19 bast!

Närbild!


Och ett litet dopkort ;0)


Närbild på lilla stämpeln...


& på cirekln från Inkido

Och så har vi ju konfirmation med papper från Panduro ;0)


Och lilla filuren e så klart Magnolia-stämpel!

Nu ska jag äta lunch, ciao så länge ;0)

1 kommentar: