onsdag 24 mars 2010

Snart bär det av till Helsingborg ;0)

Ja, på söndag är det scrapmässa i Helsingborg, jag var sådär nöjd sist så hoppas den är bättre i år! Har skrivit mig en inköpslista som innehåller:

-3D-kuddar 10x10 mm
-Stämpeldyna Chestnut roan
-Stämplar med texter ex Carpe Diem, mor- & fars dag, student & ordspråk mm.
- Glitter stickles
-Kanske någon av de nya Distresserna
-Och så givetvis alla fina vårnyheter ;0)

Brukar spendera sisådär 1500 kr, lär väl inte bli ngt problem denna gång heller... Får nog sälja lite på Tradera för att finansiera allt nytt, har ju alla Magnolia-stämplar som också ska inhandlas! Jaja, dagens i-landsproblem ;0)

Något som däremot inte varit något problem de senaste dagarna är vädret! Jag & granntjejen har, med våra döttrar, varit på långa, soliga promenader varje förmiddag, härligt! Massor av snödroppar, vintergäck & små krokus har kommit upp & jag njuter av varje vårtecken! Det är ju inte så långt till påsk heller så snart kommer det nog lite påskliljor också, de lyser upp rabatterna så fint. Jag & sambon har storslagna planer för trädgården i år & då ska jag bl a planera lite vårglädje i trädgården, våra rabatter har inte en enda vårblomma & det tycker jag är så tråkigt. Älskar när de första blommorna ger sig tillkänna ;0)

Och apropå vårkänslor & påsk så kommer här lite kort i påskfärger! Jag har även fotat lite nya bilder på Nellie, kommer snart i bloggen!

Ett påskkort i grönt & lila med vintage-kort från Graphic45. Papper bl a Inkido
& DCWV.

Målad Magnolia-stämpel i lila med grönt ägg!

Och ett kort med en av de nya Hänglarna, i samma färgställning!
Papper MME, Panduro, bård Just-the-edge från Bazzill.

Även Hänglen är färglagd i lila & grönt.

Nu ska vi fortsätta se Fuskbyggarna, hm, ska nog inte bygga nytt hus? Hur kan folk sova gott när de lurar folk så?! Usch & fy...

1 kommentar:

Lisa sa...

Söta kort :)
Ses på sön.
Kram