söndag 14 mars 2010

Lite inredning...

& lite Nellie blir det idag! Födelsedagen är nu på sluttampen, sista kalaset blir på lördag, har det ihop med sambons bror, vi har nämligen inte mindre än 9 födelsedagar inom 6 veckor..! Bl a fyller jag & min 3 år yngre lillasyster år på samma dag, konstigt va?! I lördags hade vi kalas för min släkt & jag fick massa presentkort på Åhléns, me like! Och en spännande bok, "Frost" som tydligen ska ge lite Twilight-känsla, det ser vi fram emot ;0) För er Twilight-fans kan jag meddela att DVD New Moon släpps 26 mars & att nästa filmtrailer ligger på Twilight Swedens hemsida, filmen kommer den 30 juni & jag har redan börjat räkna ner!


Lite bilder på mig & Nellie blir det idag! Vår lilla flicka växer & nu börjar man landa i rutiner & att känna igen alla hennes tonlägen ;0) Hon har dessutom börjat uppskatta babygymet nu i dagarna så en kvart här & där under dagen har jag två händer, skönt!

 Som jag skrev innan var jag på Fridas gård i torsdags & shoppade min kaminspegel, har stått på önskelistan läänge nu.

Och så här blev den på plats, den är ca 1 m hög.

Tyckte det förhöjde hela rummet, mycket nöjd!

Det blev även en bok jag önskat mig ett tag, skriven av två tjejer i bloggvärlden.
Helt underbar är den! Även senaste numret av Jeanne DÁrc living slank ner, så endera dagen ska jag mysa till det ;0)

Apropå inredning har jag & sambon börjat spåna på en punschveranda, någon som vet var man kan hitta fin inspiration på det & snygga farstus? Svårt att hitta på nätet, några tips?

Inga kommentarer: