måndag 22 mars 2010

Med en liten prinsessa på armen...

ska jag försöka göra detta inlägg, har blivit en fena på att skriva med vänster! I alla fall, i lördags var det kalas & vi bjöd på Chili con carne med bröd och fruktsallad till dessert, man blev precis lagom mätt! I presentväg fick jag bl a presentkort på Åhléns & Stadium, så nu ska jag göra stan en dag, kanske redan imorgon? Ska bl a köpa vårskor & väska, vill inte köpa andra kläder förrän jag tappat mina sista graviditetskilon, har 5 kg kvar. Min gåva efter förlossningen var lite Odd Molly-shopping & den har jag sparat tills jag gått ner i vikt så det är många belöningar när jag kommer i mål! Bra morot, hi hi.

Igår tog vi en lång promenad & stannade till på en barnloppis, jag köpte en jättesöt klänning, ett par Hello Kitty byxor & 3 barnböcker av Stina Wirsén, gillar hennes illustrationer! Då även Nellie fått presenter både igår av grannen & i lördags av släkten, ligger det 3 jättesöta klänningar redo att användas! Nellie fick också en underbar Maileg-tomte av sambons moster, den får ses men inte röras ;0)

Nedan kommer lite vårkort, väntar troget på Magnolias nya stämplar... Har mailat dem & frågat när de kommer men är väl tveksamt om man får svar... Ett par av stämplarna har jag dock snokat upp på Tradera, bl a en jag ska använda till namngivningsinbjudan ;0) Tänkte först beställa korten men det skulle väl vara ironiskt om man som kortmakare beställer kort en av de få gånger man verkligen kan svulsta loss??!!

Första riktiga påskkortet, skickar någon påskkort längre?
Papper MME m fl, stickers Panduro.


Närbild på Magnolia-tjejen

Och ett i liknande färgställning! Papper MME, Magnolia & Prima.

Närbild på även denna stämpel!

Nu räknar jag ner till posten kommer, förhoppningsvis med nya Twilight-DVD:n New Moon! Beställde även gamla godingar som Thelma & Louise, Under the Tuscan sun & nyheten 2012, filmmys, here I come! Och så ska vi inviga nya stegräknaren på promenad, so long så länge!

Inga kommentarer: