fredag 16 juli 2010

Dagarna rullar på...

...i det ljuvliga sommarvädret! Mycket sol, bad, grillning & umgänge med släkt & vänner! Ikväll kommer det lite folk & grillar hos oss innan Sommar-rocken! Sen går vissa på konserten & ska se bl a Andreas Johnson, Nisse Hellberg & inte minst Europe! Sambon har varit ett stort fan av Europe sedan de hade sin första hit så han är lyrisk! Jag & några av de andra ska njuta på avstånd ;0) Men mysigt ska det bli!

Något som inte är lika mysigt är ett litet ondskefullt nagelband som jag tuggat på... Har gått infektion i det långt in så idag har en läkare knipsat av halva nageln, usch, sånt söker mig lite, hatar när de ska skära i en... Nästan så att jag hellre föder barn, men bara nästan, hi hi.

Jag har även shoppat loss lite på Stoff & Stil, en jättestor tygaffär i Malmö. Köpte bla ett jättesött jerseytyg med apor, som jag har sytt en filt av, ska bara kanta med svart jersey, sen kommer bild! Under tiden får ni vila ögonen på ett sött sommarkort ;0)

Magnolia flicka & sommarbakgrund, texten är från Kortmakaren!
Och kortet går i mina favoritfärger rosa & grönt ;0

Tulpanerna glimrar lite av Distress stickles...

... liten söt flicka med pion i handen...

... & den söta texten ;0)
Nu ska vi städa & handla lite inför kvällen, ha det gottigt!

Inga kommentarer: