måndag 12 juli 2010

Det börjar dra ihop sig...

till åskväder här. Redan igår kväll blixtrade & mullrade det en hel del men blev aldrig det oväder som man trodde, får se vad det blir idag! Gör inte mig något om det blir lite svalare en eller två dagar, för även om jag älskar sommarvärme kan man just nu inte göra något annat än att vara på stranden & jag har bränt mig (trots solkräm). Så huden behöver en kort solpaus ;0) Även Nellie kunde må bra av lite svalare väder, på stranden ligger hon under en fuktig handduk för att bli svalkad, provade att doppa fötterna hennes men det var för kallt & hon vrålade högljutt! Lilla sötnos ;0) Förresen, hon gjorde igår ett oväntat framsteg, helt plötsligt drog hon sig upp från halvliggande till sittande & satt sedan en kvart själv! Visserligen i mjuka soffan men ändå! En fingervisning om vad som är på g!

Ligger på mage & leker flygplan...
 
Idag var vi med våra grannar i Ystad & badade, kom vid 11.30 & stannade till 18, en perfekt dag som började lite mulet men efter någon timme sprack det upp. Vi avslutade med middag på restaurang & åkte sedan hem, rätt skönt att slippa tänka på mat ;0)

Imorgon blir det en lugn förmiddag & sen ska det snickras staket på eftermiddagen, kommer nog bli lite varmt, men himla fint när det blir färdigt! Vill man bli fin... som de visa säer ;0) Nu ska jag läsa lite bok & snart slockna, zzz...

Inga kommentarer: