torsdag 8 juli 2010

Morgonstund har guld i mun ;0)

Imorse vaknade Nellie kl.04 för att hon var hungrig... Halvt medvetslös stappalde jag ner för trappan för att värma mjölkersättningen. Men när jag tittar ut genom fönstret möts jag av en underbar soluppgång! Piggnar till direkt & hämtar kameran, här måste fotograferas! Vilket mästerverk naturen är ;0)

Vilket konstverk!

Nästan som en akvarellmålning ;0)

Imorgon fyller Nellie 6 månader, hoppsan vad tiden springer iväg! Bara ett år till jag ska börja jobba ;0) Men även om jag är ledig längtar jag ändå till semestern, nämligen att sambons semester börjar, på måndag! Allt blir lättare när man är två! Och så längtar jag till Öland & Gotland! Men först ska jag göra något riktigt kul, nämligen ha scrapkväll för min mammagrupp ikväll, ska bli superroligt! Så just nu hjälper Nellie mig att lägga fram allt material, är en del man behöver..! Cardstock, mönstrade papper, linjaler, saxar, alfabet, blommor, brads, knappar, stämpeldynor, band stickers, ja, listan är oändlig ;0) Men kul ska det bli!

Inga kommentarer: