lördag 17 juli 2010

Lördagsmys & arbetshörna!

För ett tag sedan visade jag min lilla scraphörna, sen tipsade en kompis om en blogg där en tjej som heter Jenny visar sin scraphörna. När jag hälsade på hennes sida blev jag grön av avund..! Titta & njut, för fler bilder kolla http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se/2010/06/15/3120037-min-harliga-scraphorna-antligen-fardig/

Har alla pyssliga personer suktat färdigt?! ;0)

 Idag är det en superlugn dag för oss, har städat lite sen igår, men båda är slitna så ni ska vi sova middag i skift & ikväll blir det film & godis i soffan... Vi har även börjat på packningen till Öland & Gotland, snart bär det av, längtar!!

2 kommentarer:

Pernilla ~Pillan~ sa...

Ursöt liten tjej ni har! Håller med om scraprummet! Hur underbart som helst! Lade upp några bilder för ett tag sedan på "drömrum" och detta skulle lätt platsa in...

Lisa sa...

Härlig skaparplats Du har :o)