lördag 10 juli 2010

Tokfynd!

Igår var jag på fyndjakt efter kläder till Nellie! Det börjar nämligen närma sig stl.74 & vi hade inte många plagg i den storleken! Så med rean i åtanke tänkte jag storhandla! Åkte in till ett köpcenter & började på Lindex som hade jättetrevlig rea, jag fyndade 12 plagg för 450 kr! Köpte både leggings, bodys, klänningar & framför allt tunna sommarkläder. Inne på H&M hade de noll rea, så jag kom ut med endast en pyjamas & en body... Men på Kappahl hade de däremot bra rea samt tag 3 betala för 2 så jag köpte 3 underbara klädset från deras serie Vintage stories ;0) Har ni missat den serien, åk till Kappahl, ljuvliga kläder!

Andas 50-tal, eller hur?

I min lilla arbetshörna händer det inte särskilt mycket, om jag ska vara ärlig... Min receptbok tittar på mig ihop med Magnolias bröllopsstämplar. Jag hoppas få en dag i nästa vecka att göra lite nya kort på, var ett tag sen nu... Och sen ska jag även inhandla en ny dator (en Mac Mac Mac!) med lite roliga program, saknar photoshop som vi hade i gamla datorn, vill fixa till lite bilder & börja scrappa om graviditeten, Nellie osv... Har även en massa annat som bubblar i hjärnan, skulle behövt 48 timmar på ett dygn ;0) Men än har jag några alster kvar att visa upp!

Bl a en sittande liten flicka! Papper bl a från Prima.

Närbild på färgläggningen...

... & lite detaljer!

I eftermiddag bär det av till stranden för lite sol & bad, med Nellie under parasoll, hoppas hon gillar det! Igår var det ju så sjukt varmt, 29 grader & vi led båda två, jag badade Nellie i vasken, baddade med kallt vatten & hade henne endast i blöja men ändå var hon varm, vi får nog köpa en minipool som hon kan plaska lite i ;0) Men nu ska jag börja med att tvätta kläder, härliga syssla ;0)

Inga kommentarer: